PESANAN DARI HATI

Buat pembaca tersayang Wajib SOLAT DULU sebelum terus membaca!! Janganlah bagi 'saham' free kat saya ek ek ek..? Dosa yang ada pun tak tertanggung da...^_^

Monday, May 10, 2010

Sinopsis KKK lah pulak!

Salam! Eheh! Saje nk bg synopsis bg yg blur2 bace…ye la kan tibe2 je..entah sape ke pasal ape pon xtau..k lets make it short…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ini kisah tentang kasih..

Kasih antara manusia…

Kasih yang bukan hanya untuk mereka yang layak digelar kekasih..

Tapi juga kasih buat mereka yang ditakdirkan menjadi sebahagian daripada hidup kita..

Mungkin ayah…mungkin mak…

Mungkin kakak..mungkin abang…

Mungkin atuk..mungkin nenek…

Kisah bagaimana adik-beradik ini menemui cinta mereka..

Kisah bagaimana adik-beradik ini mengejar cinta mereka..

Cinta dicanang…

Namun jika cinta yang diperkatakan, skopnya sempit..

Kerana kasih lebih mendalam maksudnya..

Kasih lebih abadi berbanding cinta…

Pengorbanan dituntut dalam bercinta..

Dan pengorbanan juga dituntut dalam berkasih…

Namun..

Pengorbanan dalam berkasih itu lebih indah..

Pengorbanan dalam berkasih itu lebih menenangkan..

Pengorbanan dalam berkasih itu lebih membahagiakan..

Ikuti kisah kasih antara mereka..

Kisah bagaimana kasih mampu mengubat luka akibat cinta…


Kekkekeke….(gila jiwa2!...ini bukan aku!)

nota kaki : ni quote bukan aku yg punya..ni quote otak aku yg kata..ni quote kdg2 hati aku pn tak trime...tp apa boleh buat....nme pun rekaan semata-mata (pening? bagus!)....muah...^_^

0 comments:

Post a Comment